Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website Aktualnosti | Monri WSPay

Aktualnosti

Blog

Godine 1991. Tim Berners-Lee kreirao je projekt „Upravljanje informacijama - baza podataka s upisanim vezama", danas široko poznat i korišten kao World Wide Web. Iste godine, Mastercard je pokrenuo svoju marku debitnih kartica Maestro, prvu svjetsku internetsku debitnu mrežu na prodajnom mjestu koja je vlasnicima kartica omogućila siguran pristup svom novcu gdje god se nalazili. Iako su debitna kartica – i njezin partner u gotovini, bankomat – postojali godinama, uspon mreže za prihvaćanje debitnih kartica pomogao je ubrzati pad papirnatih i putničkih čekova. Ali, puno se toga promijenilo u 30 godina.

Mnogo je napisano o određivanju prioriteta i personalizaciji korisničkog iskustva kupca tijekom njihovog boravka, putovanja, ali i korištenja turističkih usluga. Međutim, velika većina u turističkom sektoru još uvijek ne shvaća da iskustvo zapravo počinje mnogo prije nego što se prijave u hotel/hostel/apartman/kamp ili preuzmu vozilo.

Mnoge su prepreke i izazovi sa kojima se susreću mala poduzeća. Uz stalnu borbu sa administracijom, sve većim nametima države, pronalaskom kvalitetne radne snage, rast i praćenje konkurencije tu je i jedna od najvažnijih prepreka – stvaranje i održavanje kvalitetnog odnosa sa svojim kupcima.

Jedna integracija, mnogo značajki. Dodatak za plaćanje WSPay WooCommerce štedi vaše vrijeme i olakšava vam implementaciju naplate na vašem web shopu izrađen u WooCommerce sustavu.

Mnogi oblici tehnologije trebaju neku vrstu katalizatora da bi se njihov potencijal ostvario. Za radar, to je bio Drugi svjetski rat. Što se tiče QR kodova, to je bila pandemija COVID-19. U aktualnim događajima nakon Covid-19, većina trgovaca započela je s implementacijom digitalne naplate, a jedno od najčešće korištenih rješenja svakako je online plaćanje putem QR kodova.

Nikada nije bilo važnije držati se pravila sigurnosti za online naplatu. Dobre statistike i porast prometa kod svih trgovaca u e-commerce kanalu prodaje svakako su poticajni i sve ukazuje da će se ta razina prodaje još i povećavati. Međutim porast e-commerce i m-commerce prometa donosi i svoje odgovornosti što se tiče trgovaca.

CookiePostavke kolačića