Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website 8 trendova za povećanje prodaje putem e-commerca | Monri WSPay

8 trendova za povećanje prodaje u e-commercu

Promjene u svijetu online prodaje stalne su i rapidne. Zapravo, sa sigurnošću možemo reći da se ova industrija brzo razvija, posebno s pojavom novih trendovima i tehnologija.

Važno je držati korak s najnovijim trendovima e-commerca ako želite ostati konkurentni. Uvidom u trendove možete planirati svoju poslovnu strategiju u skladu s tim i ostati u okruženju koje se brzo mijenja. Dakle, kojih je osam ključnih trendova u online prodaji na koje treba obratiti pozornost u 2023.?

Donosimo bitne trendove e-commerca

Bez obzira jeste li početnik ili veteran u online prodaji, praćenjem razvoja e-commerca i osmišljavanjem djelotvornih taktika koje će vam pomoći da odgovorite na promjenjive potrebe svojih kupaca, bit ćete u velikoj prednosti u pridobivanju i zadržavanju kupaca. Primjenjivanje najboljih platformi, alata i tehnologija može pomoći u razvoju vašeg poslovanja na održiv način.

Proširena stvarnost unapređuje realnost online kupovine.

Koncepti AR i VR već su prilično zadivljujući, ali pripremite se za još luđi razvoj budući da se očekuje porast od 57% kupaca generacije Z, koji će koristiti koncept proširene stvarnosti prije kupnje u sljedećih pet godina.

Proširena stvarnost (AR) potpuno mijenja pravila za e-commerce. Ovom vrstom tehnologije kupci mogu doista vidjeti predmet koji kupuju, što im pomaže u donošenju odluke o online kupnji. AR stvarno mijenja iskustvo kupnje u određenim industrijama, kao što su moda i uređenje, doma jer kupac može steći bolji dojam o artiklu bez potrebe za odlaskom na fizičko prodajno mjesto. Istraživanja su pokazale da 35% kupaca kaže da bi više kupovali online da mogu virtualno isprobati proizvod prije nego što ga kupe, a za njih 22% bi bilo manje vjerojatno da će posjetiti fizička prodajna mjesta da je AR bio dostupan putem njihove omiljene online trgovine. AR daje osobi mogućnost ne samo da vidi 3D model proizvoda, već omogućuje korisniku da vidi kako izgleda ako ga stvarno nosi ili postavi u prostor. Neki proizvodi i industrije ipak će bolje fukncionirati uz „tradicionalne“ metode, ali AR i VR svakako će uzburkati način kupnje prije ili kasnije.

Evo nekoliko primjera brendova koji su uspješno uveli AR i VR:

  • Sephora kupcima omogućuje isprobavanje make-up izgleda i fotografiranje s odjećom koju nose.
  • Zara kupcima nudi priliku da pogledaju holograme modela koji nose njihove kupnje tako što će svoj telefon postaviti iznad paketa u trgovini.
  • Amazonova aplikacija AR View omogućuje kupcima pregled proizvoda u svojim domovima prije kupnje. Svaki se proizvod renderira prema veličini i mjerilu kako bi kupci bili sigurni da donose ispravnu odluku.
  • IKEA-ina aplikacija Studio omogućuje korisnicima snimanje potpuno izmjerenih 3D planova prostorija zajedno s položajima trenutnog namještaja. Kupci mogu dodati nove boje zidova, namještaja, spremišta i polica te druge dodatke i ukrase. Ti se osvježeni dizajni zatim mogu izvesti u 2D ili 3D.
  1. Chatbotovi i glasovno pretraživanje

Ne samo da sve više ljudi posjeduje pametne zvučnike, već se oslanjaju i na glasovne pomoćnike za obavljanje svakodnevnih zadataka. Analize europskog tržišta pokazuje da će 63% kućanstava posjedovati pametne zvučnike do 2025.

Kako sve više domova usvaja pametne zvučnike, sve će više potrošača koristiti glasovno pretraživanje za online kupnju, naručivanje hrane i organiziranje života. Porast glasovnog pretraživanja stvara priliku za e-commerce u smislu ključnih riječi i sadržaja. Uz tehnologiju umjetne inteligencije i strojnog učenja, chatbotovi će u slijedećih nekoliko godina postati moćniji nego ikad. Najosnovnija funkcija chatbota jest zamijeniti stvarno ljudsko biće koje je s druge strane razgovora kada kupac želi postaviti pitanje ili treba pomoć.

Kako navodi Grand View Research, tržište chatbota doseže godišnju stopu rasta od 24,9%. Sve više i više tvrtki usvojilo je chatbotove, a nema znakova usporavanja ni u idućoj godini. Nekoliko je važnih razloga:

  • Chatbotovi sve više zvuče poput ljudi: Kroz programiranje prirodnog jezika (NLP), chatbotovi počinju djelovati i reagirati točno kao ljudi. Ovo je izvrsno za tvrtke jer chatbotovi mogu „progutati“ puno upita kupaca.
  • Glasovna aktivacija: Kako se Siri i Alexa sve više integriraju s glasovnim pretraživanjem i drugim pametnim uređajima, možemo očekivati ​​da će chatbotovi dati odgovore na pitanja koja se aktiviraju glasom.
  • Virtualna pomoć: Upotreba pametnog telefona na povijesnom je vrhuncu i postala je rutina prije i nakon kupnje. Uz automatizaciju, chatbotovi mogu kombinirati aplikacije za obavljanje poslovnih zadataka i korisničku službu.
  1. Brži proces online kupnje

Stopa odustajanja od online kupovine porasla je na 69,57%, a 28% potrošača kaže da im je proces naplate previše kompliciran. Da biste poboljšali postupak naplate, uzmite u obzir sljedeće savjete:

  • Jedna stranica za naplatu: povećat ćete svoju stopu uspješnosti prodaje skupljanjem tri stranice u jednu. Pojednostavite proces gdje ćete tražiti samo potrebne informacije, sve ostalo bi trebalo biti opcionalno. Uz jednu stranicu za naplatu, smanjit ćete gnjavažu i smanjiti napuštanje košarice u procesu, a u tome vam može pomoći i slijedeće:
  • Automatsko dovršavanje polja - uklonite potrebu da korisnici stalno unose svoje podatke. Digitalnim novčanicima kao što su Google Pay, Apple Pay ili PayPal, barem jednom, automatski će se koristiti podaci korisnika kada odaberu način plaćanja.
  • Ne forsirajte registraciju - jedna od stalnih prepreka u e-commerceu je prisiljavanje ljudi da se registriraju prije nego odluče žele li kupovati ili ne. Ljudi se možda niti ne planiraju ponovno vratiti na vašu web-lokaciju za e-trgovinu, pa zašto ih tjerati od samog početka?
  1. AI pomaže trgovinama da uče o kupcima

Umjetna inteligencija (AI) i strojno učenje (Machine Learning) omogućuju kupcu automatizirano, personalizirano iskustvo kupnje. AI kontinuirano prikuplja podatke o tome kako kupac kupuje, kada kupuje i što traži u proizvodu ili usluzi. To je dio tehnologije koji se stvarno ne može replicirati u online trgovini.

Složenost umjetne inteligencije i sposobnost da se čini više „ljudskom“ također je sve važnija. Ljudi žele znati da je brendovima stalo do njih, a AI će biti programiran u skladu s tim. Ako botovi mogu naučiti kako oblikovati rečenice za prenošenje emocija, tvrtke će ih uskoro moći naučiti ponuditi udobnost i proizvode na temelju raspoloženja kupaca. Razgovorna umjetna inteligencija je tehnologija koja olakšava ljudske interakcije između brendova i njihovih kupaca. Prošli su dani jezivih robotskih glasovnih simulacija. Današnji chatbotovi i voicebotovi koriste sofisticirano strojno učenje za pružanje besprijekornog korisničkog iskustva.

  1. Prodaja na društvenim mrežama

Jeste li znali da će prosječni korisnik na društvenim mrežama provesti 2 sata i 24 minute dnevno?

Trgovina na društvenim mrežama postaje sve češća i vrijedi razmisliti o tome da se uključite u nju prije nego što to učine vaši konkurenti.

Korisnici TikToka, primjerice, potroše impresivnih 37 milijuna funti svake godine putem aplikacije koja je najčešće preuzimani proizvod u Appleovom App Storeu. Naravno, druge platforme društvenih medija žele iskoristiti ovaj porast. Facebook i Instagram uveli su iskustvo kupnje uživo u kojem potrošači mogu komunicirati s brendovima dok izlažu nove proizvode ili kolekcije, postavljati pitanja i/ili kupovati proizvode bez napuštanja aplikacije.

Sve u svemu, očekujemo da će online kupnja na društvenim mrežama značajno rasti kako se će razvijati i same platforme (društvene mreže). Online prodaja putem društvenih mreža svakako je moćan alat za trgovce na malo, gdje se skraćuje kupčevo putovanje od inspiracije do kupnje i povećavajući lojalnost kupaca i konverzije.

  1. Rješenja za mobilno plaćanje u e-commercu.

Potrošači vole praktičnost mobilnog plaćanja. Ono pojednostavljuju transakcije i klijenti imaju povjerenja u njihove sigurnosne vjerodajnice. Prema investicijskim stručnjacima u LearnBondu, globalno tržište mobilnog plaćanja dosegnut će rekordnih 6,7 trilijuna dolara do 2023. godine, pri čemu se smatra da će europski udio iznositi oko 0,067% ukupnog iznosa.

Kupci imaju individualne potrebe kada su u pitanju načini plaćanja, ali bi mogli otkazati potencijalnu kupnju ako ne mogu platiti načinom plaćanja koje preferiraju. Ponuda širokog izbora načina plaćanja dobar je način za povećanje stope konverzije na mobilnim uređajima. Osim toga, ako korisnici mogu spremiti svoje podatke o plaćanju na vašoj web-lokaciji, moći će izvršiti naplatu još brže sljedeći put kada obave kupnju.

  1. Besprijekorna personalizacija

Napredak u strojnom učenju, sofisticirano praćenje web-mjesta i snažne aplikacije za web-mjesta nude mogućnosti personalizacije bez presedana kada želite ponuditi taj „ljudski dodir“.

Modna industrija koristi tehnologiju geolociranja kako bi kupcima prikazao odjeću na temelju vremenske prognoze korisnika. Dakle, kada je lijepo i sunčano, kupcima će biti prikazana ponuda odjeće za plažu, a kada je prohladno najnovijim kaputima ili šalovima. Ovo je aktivnost personalizacije osmišljena da dopre do korisnika s najrelevantnijim, najkorisnijim proizvodima upravo onda kada ih treba. Koji je krajnji rezultat? Veća konverzije i zadovoljniji kupci.

Današnji kupci su posvuda, online i offline. Zbog toga je važno da vaša online trgovina bude prisutna tamo gdje su vaši ciljani korisnici. S višekanalnim pristupom, moći ćete obavijestiti svoje kupce o svojim najnovijim ponudama i poslati im poruku o svakoj fazi iskustva kupnje.

Prema izvješću Braze-a, korisnici koji su kontaktirani na više od dva kanala podigli su svoju razinu angažmana s brendom za 800%. Višekanalna prisutnost znači slanje e-pošte, društvene medije, push obavijesti, SMS, chatbotove i poruke unutar aplikacije dostupne 24/7/365. Da bi to funkcioniralo, morate znati kako prilagoditi svoje poruke za svaki kanal, ali i održavati ih kohezivnima na svim kanalima.

  1. Modeli naplate temeljeni na pretplati

Sve dok imate visokokvalitetne i tražene proizvode i usluge, modeli koji se temelje na pretplati sigurno će odgovarati vašem poslovanju. Zadovoljni kupci spremni su platiti cijenu, sve dok dobivaju ono što plaćaju i ako je cijena opravdana.

Evo nekoliko savjeta koje možete slijediti kada gradite poslovni model temeljen na pretplati:

  • Istražite potražnju i cijene i uvjerite se da je pristupačna.
  • Omogućite popuste i posebne ponude za dugoročne pretplate.
  • Isprobajte svoj koncept. Omogućite ogledne pretplate i usluge i pogledajte hoće li se vaše tržište vratiti po još.
  • Implementirajte višestruke i prikladne opcije plaćanja i omogućite automatsku obnovu.
  • Ponudite vrhunsku korisničku podršku.

 

Vaganje vaših mogućnosti - ima li trend smisla za vaše poslovanje?

Trendovi dolaze i odlaze, ali jedno je sigurno – svaku inovaciju potrebno je pravilno implementirati kako bi se uspostavio odnos s kupcima.Tehnologija i ljudi stalno se oblikuju, a budući da e-commerce sve to objedinjuje, uvijek ćemo gledati prema budućnosti. Jedno je sigurno, nikad nije kasno odmah uskočiti, naučiti nešto novo i procijeniti je li to ispravno za vaš posao. Za sada su kupci za volanom, a trgovci u e-commerceu prilagodit će putanju koje je pred njima.

CookiePostavke kolačića