Kako Milenijalci i Generacija Z oblikuju budućnost plaćanja Jedno od trajnih obilježja pandemije COVID-19 bila je uloga koju su mlađi potrošači odigrali u preoblikovanju maloprodaje. Detaljnije...
Zašto trebate koristiti Google Pay! Jedina osoba koja je vrjednija od kupca je stalni kupac. Detaljnije...
Međunarodna plaćanja za mala poduzeća: što trebate znati Prekogranično plaćanje odnosi se na bilo koju transakciju u kojoj se platitelj i primatelj nalaze u različitim zemljama; te se transakcije mogu odvijati između pojedinaca, tvrtki i bankarskih institucija. Detaljnije...
Suočite se s povratima na najjednostavniji način U standardnim uvjetima, online kupnje imaju tri puta veću vjerojatnost da će biti vraćene od onih obavljenih u trgovini. Detaljnije...
Jeste li počeli sa prikazom dvojnih cijena Obaveza primjene dvojnih cijena je na korak od obaveznog roka (prvi ponedjeljak u rujnu). Detaljnije...
Važne smjernice pri odabiru načina plaćanja Evolucija fintech sektora izravno je povezana s online trgovinama zbog razvoja mobilnih aplikacija, blockchain tehnologije, platformi za trgovanje, crowdfundinga, crowdlendinga, itd. Oni predstavljaju vitalne elemente za pokrivanje potreba novog digitalnog kupca. Detaljnije...
Globalna ekspanzija kartičnog plaćanja Globalno tržište sustava plaćanja kreditnim karticama bilježi značajan rast u posljednjih nekoliko godina zahvaljujući sve većem prihvaćanju online transakcija u raznim industrijama. Detaljnije...
Najpopularnije metode plaćanja. Zašto ih koristiti? Kupci danas imaju mnoštvo izbora kada je u pitanju plaćanje. Mogu koristiti svoj pametni sat, mobitel, karticu, lice, otisak prsta, pa čak i ključeve automobila (ne šalimo se!). Do kraja prošle godine u svijetu je postojalo više od 200 vrsta načina plaćanja! Detaljnije...
Kako teče primjena PSD2 regulative U tijeku je ciljano savjetovanje Europske komisije o učincima i primjeni Direktive o platnim uslugama (PSD2). Detaljnije...
Mastercard zamjenjuje Maestro. Što se mijenja? Godine 1991. Tim Berners-Lee kreirao je projekt „Upravljanje informacijama - baza podataka s upisanim vezama", danas široko poznat i korišten kao World Wide Web. Iste godine, Mastercard je pokrenuo svoju marku debitnih kartica Maestro, prvu svjetsku internetsku debitnu mrežu na prodajnom mjestu koja je vlasnicima kartica omogućila siguran pristup svom novcu gdje god se nalazili. Iako su debitna kartica – i njezin partner u gotovini, bankomat – postojali godinama, uspon mreže za prihvaćanje debitnih kartica pomogao je ubrzati pad papirnatih i putničkih čekova. Ali, puno se toga promijenilo u 30 godina. Detaljnije...
Vrhunski doživljaj kupca počinje plaćanjem Mnogo je napisano o određivanju prioriteta i personalizaciji korisničkog iskustva kupca tijekom njihovog boravka, putovanja, ali i korištenja turističkih usluga. Međutim, velika većina u turističkom sektoru još uvijek ne shvaća da iskustvo zapravo počinje mnogo prije nego što se prijave u hotel/hostel/apartman/kamp ili preuzmu vozilo. Detaljnije...
Mobilno plaćanje u turizmu i izazovi usklađivanja sa PSD2 regulativom Mobilni uređaji postali su sastavni dio putovanja jer čak 83% putnika koriste aplikacije za aktivnosti prije i tijekom putovanja za organiziranje vožnje do zračne luke, dobivanje elektroničke ukrcajne karte, otključavanje hotelske sobe mobilnim ključem, online check in/out te samo plaćanje Detaljnije...